Brug for yderligere informationer?

Udfyld venligst nedenstående kontaktformular eventuelt med en kort besked, og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Effektiv bogholder

Vi søger en effektiv og kompetent person, der har stor erfaring med alle aspekter af bogholderi og regnskab, til at indgå i vores nuværende team af 11 administrative medarbejdere (kundeservice, indkøb og planlægning) på vores fabrikker i Sønderby og Sandholt, der dækker søsterselskaberne Fipros A/S og Fipros Nutrition ApS samt Sønderby Ejendomsselskab ApS. Vi har fået behov for at supplere teamet, da vores nuværende medarbejder har valgt at starte selvstændig virksomhed.

Du vil som bogholder have følgende opgaver:
​​

  • Budgetter, herunder drift, investering og likviditetsbudgetter 

  • Bogføring af alle bilag i Microsoft Dynamics NAV (automatisk indlæsning via document capture software (continia) 

  • Fakturering baseret på grundlag fra kundeansvarlige 

  • Månedsafslutning i værktøjet ToolPack 

  • Årsafslutning og revision 

  • Opgørelse af 14-dages løn (ca. 90 personer), herunder administration af diverse refusionsordninger 

  • Løbende ajourføring af anlægskartotek 

  • Diverse lovpligtige indberetninger og statistikker

Du vil referere til Administrationschefen, og vil i det daglige have det umiddelbare samarbejde med hende og de øvrige administrative medarbejdere i teamet inklusiv deltids ansat Financial Controller, der varetager regnskabsanalyse, månedsrapportering med KPI’er. Der er derudover også daglig interaktion med øvrige medarbejdere i salg, produktion og lagerfunktion.


Personprofil

Vi søger en effektiv, erfaren og detaljeorienteret person, der trods en travl hverdag bevarer overblikket over alle aspekter relateret til Fipros’ regnskaber og sikrer, at disse til enhver tid er retvisende og opdateret. Vi forventer, at du har væsentlig erfaring fra tilsvarende funktion, herunder solid systemteknisk viden og indsigt. Vi arbejder kontinuerligt på at digitalisere vores virksomhed, og du skal derfor være indstillet på at indgå målrettet og konstruktivt i denne udvikling. Som det ses af ovenstående, er der mange tværorganisatoriske opgaver, og du skal derfor trives med og motiveres af at skabe gode samarbejdsrelationer. Der er i dagligdagen kontakt til både udenlandske kolleger og kunder, og det vil derfor være nødvendigt at kunne kommunikere på engelsk på rimeligt niveau.

​Om FIPROS

Fipros er lønproducent for levnedsmiddelindustrien i Skandinavien/Nordeuropa og tilbyder vores kunder fleksible løsninger og kombinationer af en lang række relevante processer. Vi løser dermed kundernes problemer ved behov for opstart og test af nye produkter, udvidelse af kapacitet, produkter der ikke passer i egen produktion samt diverse akutte opgaver.

Ansættelsesvilkår og tiltrædelse

Stillingen er fuldtids (37 timer), og der aftales løn i henhold til kvalifikationer. Der kan forekomme spidsbelastninger, der som udgangspunkt afspadseres. Der ønskes tiltrædelse senest 01.09.2022, så der kan være overlap med vores nuværende regnskabsansvarlig. Der vil derfor løbende indkaldes kandidater til samtale.

​​

Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingens indhold kan fås ved henvendelse til administrationschef Britta Weifenbach (40517775).

​Ansøgning og CV bedes sendt til application@fipros.dk.

logo-bund_2

Fipros A/S

Rybergsvej 1, DK-5631 Ebberup 

Tel: +45 64 74 22 88

Mail: fipros@fipros.dk 

CVR-nr. 14252398​

​​FIPROS (Food Industry PROcessing Services) er lønproducent af fødevareingredienser og detailpakkede fødevarer. Vores kernekompetence er proces know-how, og vi har en passion for at tilpasse vores produktionsflow til individuelle ønsker og behov.​

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her